Skip Navigation

Kies taal

Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

Plaat kon niet worden gevonden.

Incorrect Plate Format.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

VIN kon niet worden gevonden.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Geen motor gevonden met code of ID.

Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Onderdelenzoeker

    Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

    Plaat kon niet worden gevonden.

    Incorrect Plate Format.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

    VIN kon niet worden gevonden.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Uw voertuig
  • Uw motor

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Uw onderdeel

Koudestarttechnologie voor dieselmotoren van BERU®

BERU® is een toonaangevende producent van koudestarttechnologie voor dieselmotoren en het bedrijf biedt een breed scala aan gloeibougies en elektronisch bestuurde snelstartsystemen (ISS) voor dieselmotoren.

BERU® ontwikkelde zijn eerste gloeibougie in 1929 en is sindsdien marktleidend met talloze gepatenteerde innovaties: van de zelfregelende, opnieuw verwarmbare gloeibougies via het Instant Start System (ISS) tot de allernieuwste gloeibougies met druksensor (PSG) en de hittebestendige keramische gloeibougies (CGP).

BERU®-ontstekingstechnologie

VOOR EEN BETROUWBAAR ONTSTEKINGSPROCES

Een benzinemotor heeft drie dingen nodig: lucht, brandstof en een vonk. De bougie ontsteekt het lucht-/brandstofmengsel en produceert de verbranding die de motor aandrijft. Hij speelt een belangrijke rol voor het brandstofverbruik, voor een schone, efficiënte verbranding en een betrouwbare werking van motoren en katalysatoren.